FECNIKÉK: ~~ Little monster

2020-09-24

~~ Little monster


letöltés-download

2 megjegyzés:

  1. Szia Marijja!
    Mado vagyok. Sajnos az email címed nem találtam, viszont a FECNINÉKET igen, így innen tudok üzenni.
    Nagyon régóta kereslek. Csak remélem, hogy a levelemet megkapod, és üzensz. Nem látok az oldalon más közvetlen elérhetőséget, Puszi Mado
    Egy régi üres blogomról üzenek!

    VálaszTörlés
  2. Helló Mado! Hogy én milyen régóta kereslek már! Írtam a régi címekre, de lehet, hogy nem emlékeztem rájuk pontosan, meg írtam a blogodra is, de úgy láttam, hogy már nem szerkeszted. Na de a lényeg, hogy újra beszélünk! Jee. Erre a címre írhatsz, tuti megkapom: regikide(kukac)gmail.com Puszillak és remélem jól vagy, de írj majd!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...